TOKYO FASHION AWARD

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Ihn Chisung

IHNN

イン チソン / イン

TOKYO FASHION AWARD 2020
Winner's Interview

Interview / Nov.13,2019

Ihn Chisung

TOKYO FASHION AWARD(TFA)への応募動機

TFAに選ばれて海外で活躍している先輩のブランドが多いし、ブランドとしても海外に出したいタイミングだと思い応募致しました。

TFAの支援メニューについてはどう感じられましたか?どのメニューが魅力的に感じましたか?

1月と6月はメンズの時期ですが、レディスのプレもあるのでプレの時期に海外で見せることができるのが良いと思いました。海外のバイヤーさんからも知られているAWARDなのでPR効果もあると思いました。

受賞の連絡を受けた時のお気持ち

すごく嬉しかったです。

これまでのTFA受賞デザイナーの活躍をご覧になって、どう感じられましたか?

受賞してからさらに成長するブランドが多いと思いました。IHNNも世界的なブランドになる一歩だと思います。このチャンスを生かして進みたいです。

来年1月と6月のフィレンツェのピッティやパリのショールームでの発表に向けての意気込みと、目標をお願いします。

海外のショップから少しずつ問い合わせが増えていますので、1月と6月のフィレンツェのピッティやパリのショールームに出ることで海外のアカウントを増やしたいです。

イン チソン  イン

What motivated you to make an entry to the TOKYO FASHION AWARD (TFA)?

Many brands of my seniors have been doing well overseas after being chosen for TFA, and I figured this was good timing for our brand to expand overseas, so I decided to enter.

How do you feel about TFA’s support menu? Which menu were you attracted to?

January and June are men’s terms, but it is also the pre-season for lady’s, and I thought it would be a good thing to show overseas during the pre-season. Also, this is an AWARD known to overseas buyers, so I figured it would have a PR effect.

How did you feel when you received the notice of winning the award?

I was extremely happy.

How do you feel seeing how active the 24 past TFA Award winners are?

I felt, many brands grew by leaps and bounds after having received this award. I think it will be a step in making IHNN a global brand, too. I intend to make good use of this opportunity and go forward.

Please give us a word of enthusiasm towards your presentations at Pitti in Florence and the Paris showroom, next January and June, and the goal you are aiming for through these overseas presentations.

We’ve been gradually receiving an increase of contacts from overseas shops, so by participating in the January and June PITTI UOMO at Firenze and Paris showrooms, I hope to increase overseas accounts.

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