TOKYO FASHION AWARD

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JUDGES審査員

Introduction of the JUDGES

株式会社まだら
代表

増田 晋作

Shinsaku Masuda

英国留学後、株式会社ユナイテッドアローズに入社。販売職を経て、コンセプトレーベル「ユナイテッドアローズ&サンズ」にてPR、バイイング、ブランドディレクターを歴任。2024年には、自身の会社「株式会社まだら」を設立。
国内外のファッションブランドや飲食店のブランディング、マーケティング戦略に携わりながら、海外ブランドの日本展開支援、国内ブランドの海外進出サポートなど、ローカライズを強みとしたコンサルティング業務を幅広く展開。
また、音楽とファッションをテーマにした対談形式のラジオ番組にもパーソナリティとして参加し、ジャンルを越えた表現者との交流を発信している。

He joined UNITED ARROWS LTD after studying abroad in the UK.
He worked at the concept label “UNITED ARROWS & SONS” as PR, buyer, and brand director after the salesperson. In 2024, he established his own company, MADARA Co.,Ltd.
While being involved in branding and marketing strategies for Japanese / oversea fashion brands and restaurants, he also provides a wide range of consulting services with an emphasis on localization, such as supporting the expansion of overseas brands into Japanese market and overseas expansion of Japanese brands.
He also participates as a personality in a dialogue-style radio program on the themes of music and fashion, transmitting exchanges with expresser that transcend genres.

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