TOKYO FASHION AWARD

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JULY,10,2025

MEN'S showroom.tokyo in Paris 26SS 開催しました

MEN'S showroom.tokyo in Paris 26SS was held

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JULY,10,2025

MEN'S showroom.tokyo in Paris 26SS 開催しました

MEN'S showroom.tokyo in Paris 26SS was held

1月のパリでのショールーム開設に引き続きTOKYO FASHION AWARD 2025」受賞のKANEMASA PHIL.paratraitTammetokioの他TOKYO FASHION AWARD 2024」受賞のFAFKota GushikenSHINYAKOZUKASOSHIOTSUKIが参加しパリ・メンズ・ファッション・ウィーク期間中の625日から30日の6日間にわたりパリ・マレ地区に開設した「showroom.tokyo in Paris」にて2025年春夏コレクションを発表いたしました。

今回のショールームでは、延べ約150組が来場。東京の旬なブランドが見られるショールームとして欧州やアジア各国を中心に、北米やオセアニアなど多数の国や地域からバイヤーやジャーナリスト、インフルエンサー等が訪れました。

27日にはショールーム会場にてカクテルパーティーおよびモデルプレゼンテーションを開催。参加ブランドの服に身を包んだモデルが登場してブランドの世界観を間近で表現し、ゲストの注目を集めました。

Following the January opening of its Paris showroom, “showroom.tokyo in Paris” hosted KANEMASA PHIL., paratrait, Tamme, and tokio—recipients of the “TOKYO FASHION AWARD 2025”—alongside FAF, Kota Gushiken, SHINYAKOZUKA, and SOSHIOTSUKI—recipients of the “TOKYO FASHION AWARD 2024.” SOSHIOTSUKI, presented their Spring/Summer 2025 collections at “showroom.tokyo in Paris.” This pop-up showroom was open for six days from June 25th to 30th during Paris Men’s Fashion Week in the Marais district.

Approximately 150 groups visited the showroom over the period. As a showcase for Tokyo’s most current brands, it attracted buyers, journalists, and influencers from numerous countries and regions, primarily across Europe and Asia, as well as North America and Oceania.

On the 27th, a cocktail party and model presentation were held at the showroom venue. Models dressed in the participating brands’ clothing appeared, expressing the brands’ worldviews up close and capturing the guests’ attention.

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