TOKYO FASHION AWARD

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OCT.23.2025

WOMEN'S showroom.tokyo in Paris 開催しました

WOMEN'S showroom.tokyo held in Paris

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OCT.23.2025

WOMEN'S showroom.tokyo in Paris 開催しました

WOMEN'S showroom.tokyo held in Paris

TOKYO FASHION AWARDは、本事業単独のショールーム WOMEN’S 26SS showroom.tokyo in Paris
パリにて実施いたしました。

 3月のパリでのショールーム開設に続きTOKYO FASHION AWARD 2025受賞のHATRARIV NOBUHIKOSATORU SASAKITANTOKYO FASHION AWARD 2024受賞のANNA CHOI、mister it.PHOTOCOPIEUtanakadaisukeが参加しパリ・ウィメンズ・ファッション・ウィーク期間中の
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2日から7日の6日間にわたりパリ・マレ地区に開設した「showroom.tokyo in Paris」にて2026年春夏コレクションを発表いたしました。

今回のショールームでは、延べ約130組が来場。東京の旬なブランドが見られるショールームとして
欧州やアジア各国を中心に、北米や中東など多数の国や地域からバイヤーやジャーナリスト、インフルエンサー等が訪れました。

初日の2日には、ショールーム会場にてカクテルパーティーおよびモデルプレゼンテーションを開催。

参加ブランドの服に身を包んだモデルがショールーム内を回遊してブランドの世界観を間近で表現し、ゲストの注目を集めました。

TOKYO FASHION AWARD held its dedicated showroom, WOMEN’S 26SS showroom.tokyo in Paris, in Paris.

Following the March showroom opening in Paris, TOKYO FASHION AWARD 2025 winners HATRA, RIV NOBUHIKO, SATORU SASAKI, TAN, TOKYO FASHION AWARD 2024 winners ANNA CHOI, mister it., PHOTOCOPIEU, and tanakadaisuke, all winners of the TOKYO FASHION AWARD, presented their Spring/Summer 2026 collections at “showroom.tokyo in Paris.” This showroom was open for six days, from October 2nd to 7th, during Paris Women’s Fashion Week, in the Marais district of Paris.

Approximately 130 groups visited the showroom over the period. As a showcase for Tokyo’s most current brands,
buyers, journalists, influencers, and others visited from numerous countries and regions, primarily across Europe and Asia, as well as North America and the Middle East.

On the opening day, October 2nd, a cocktail party and model presentation were held at the showroom venue.

Models dressed in the participating brands’ clothing moved throughout the showroom, expressing each brand’s worldview up close and capturing the guests’ attention.

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