Designer Profile
1988年福島県生まれ。第86回装苑賞受賞。2012年、文化ファッション大学院大学修了後、パリに留学。帰国後の2015年より、6年間国内メンズブランドのパタンナーを務める。2021年秋冬コレクションより自身のブランドである Tamme ( タム ) をスタート。
“既存の更新” をブランドコンセプトとして掲げ、ミリタリー、フォーマルを中心に様々なカテゴリーをミックスさせたコンテンポラリーウェアを提案している。
Born in Fukushima Prefecture in 1988. After graduating from Bunka Fashion Graduate University in 2012, he went to Paris to study. After returning to Japan, he worked as a patterner for a domestic men's brand for 6 years from 2015. He started his own brand, Tamme, from the 2021 Fall-Winter collection. Under the brand concept of “updating the existing”, he proposes contemporary wear that mixes various categories with a focus on military and formal wear. Tamme proposes contemporary wear that mixes various categories with a focus on military and formal wear.
Brand Profile
ブランド創設:2021年
2021年 Tamme ( タム ) 設立。2022年春夏シーズンに展示会にて発表。 ブランドコンセプトは “既存の更新” 衣服の歴史やカルチャーに即したプロダクトに焦点を当て、固定観念にとらわれずに 現代に再構成する事で、 クラシックとモダンを内包した多様性のある衣服を提案する 。
Tamme was established in 2021 and presented at the exhibition in the spring/summer season of 2022. The brand concept is “updating the existing”. Focusing on products that are in line with the history and culture of clothing, and reconstructing them in the modern age without being bound by stereotypes. By reconstructing them in the modern age, the brand proposes diverse clothing that encompasses both classic and modern styles.
Category
Men's
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3-7-3 Nishiazabu,Minato-ku, Tokyo